|
7. ročník |
|
Předmět |
Učivo |
Kontakt |
Český jazyk a literatura |
Jazyková výchova
pravopis velká písmena, zdvojené souhlásky tvoření slov obohacování slovní zásoby archaismy, historismy, neologismy, odborné názvy, citově zabarvená slova práce s pomůckami větné členy národní jazyk a jeho rozvrstvení Slohový úkol výpisky a výtah, popis úkol: napiš si do sešitu výpisky z prezentací a článků o středověké literatuře popis: popiš do sešitu libovolné místo Literatura středověká literatura báseň měsíce: zjisti, co znamená pojem villonská balada a jaké má znaky F. Villon - Balada - báseň opiš, podtrhni v ní znaky villonské balady a ve 2 větách napiš svůj názor |
|
Angličtina |
U2 2D minitest slovní zásoba a gramatika |
|
Němčina |
|
|
Matematika |
Zlomky - násobení a dělení Věty o shodnosti trojúhelník, konstrukce trojúhelníků |
|
ČAS |
seveřané slované čechy v raném středověku _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ člověk a kultura kulturní chování, náboženství, umění
|
|
ČAP (Př + Ze) |
|
|
ČAP (Fy + Ch) |
F - elektřina Ch - polokovy a kovy |
|
Výtvarná výchova |
studie zvířete - reálné zvíře, práce podle fotografie 1x suchá technika (kresba tužkou, pastelkou, fixem, křídou, pastelem...) 1x mokrá technika (malba temperou, vodovkou, tuší, akvarelovou pastelkou...) |
|
VVP |
|
|
|
8. ročník |
|
Předmět |
Učivo |
|
Český jazyk a literatura |
Jazyková výchova Národní jazyk a jeho rozvrstvení pravopis velkých písmen, zdvojených souhlásek vedlejší věty a větné členy práce s pomůckami
Slohový úkol reportáž napiš reportáž o fiktivní události na naší škole (nesmí být urážlivá) Literatura klasicismus, Moliere Literární úkol měsíce: vypiš znaky klasicistní literatury vysvětli pojmy: satira, bajka, epigram (uveď příklad) |
|
Angličtina |
Prezentace AZ Readings: 1. 11.
Pracovní sešit: 2A (počasí, minulý čas, předložky) - do 10. 11. 2B (minulý čas) - do 17. 11. 2C (přírodní katastrofy) - do 24. 11. 2D (Everyday English) - do 30. 11.
Test slovní zásoba: 28. 11.
Věty týdne: 7, 8, 9, 10 |
|
Němčina |
|
|
Matematika |
Pythagorova věta v prostoru Číselné výrazy Thaletova kružnice |
|
ČAS |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Jaký(á) jsem - temperament, temperamentové typy, charakter
Co dokážu - motivy, zájmy, potřeby, hodnoty - vlohy, schopnosti, dovednosti, inteligence, nadání, talent, genialita, kreativita (tvořivost) |
|
ČAP (Př + Ze) |
Cestománie - ve výběru vlevo zaklikni Austrálii
|
|
ČAP (Fy + Ch) |
F - elektřina Ch - polokovy a kovy |
|
Výtvarná výchova |
studie zvířete - reálné zvíře, práce podle fotografie 1x suchá technika (kresba tužkou, pastelkou, fixem, křídou, pastelem...) 1x mokrá technika (malba temperou, vodovkou, tuší, akvarelovou pastelkou...) |
|
VVP |
|
webdesign by Lewest.cz