Zpět

Co jsme dělali 41. týden

Tento týden jsem dětem nabízela prezentaci na větné členy, kterou nevyužil skoro nikdo, děti si samostatně pracovaly v sešitech, některé dopisovaly úvahu a některé děti malovaly kanály kolem školy. S osmáky jsme odpoledne procvičovali druhy vedlejších vět. S blížícím se koncem roku je práce s dětmi náročnější a děti jsou už nesoustředěné. V úterý jsme společně kontrolovali dějepisné otázky, které děti také z větší části neměly vypracované.
Po dobu mé nepřítomnosti ve škole jsem dětem nabízela online konzultace k vysvětlení učiva, ale nikdo je také nevyužil.
Ve středu děti prezentovaly své ročníkové práce. Pro všechny to bylo vyčerpávající, ale při čtvrteční společné diskusi o prezentacích jsem se utvrdila v tom, že to i přesto bylo i přes velkou časovou náročnost pro děti přínosné. Dokázaly se navzájem ocenit a pochopit situaci, že někdo práci neodprezentoval, že to opravdu může být velmi náročné. A to mě hřálo u srdce... I když trvalo, než mě ve třídě děti pustily ke slovu...

webdesign by Lewest.cz