Zpět

Národní obrození

V týdnu jsme pracovali hodně i na několika mimořádných hodinách. V pondělí jsem zadala únorové opakování a představili si březnový plán. Při ČAS u jsme ve skupinách a pak společně diskutovali o 10 vítězných fotografiích z minulého roku, o kterých budou psát děti úvahu. Hodinu dějin si sedmáci zorganizovali sami - rozdělili si únorové otázky z dějin, na které odpověděli, já doplnila, co byla potřeba - do neděle - pevně věřím, že děti pošlou nahrávku odpovědí. Ve středu jsem měla se Štěpánem a Luckou hodinu větného rozboru. Přizvaní byli všichni osmáci. Ve čtvrtek jsme slyšeli povídání o čtyřech autorech národního obrození. V pátek jsme společně - a dost pěkně - charakterizovali úvahu, řekli si, jak má úvaha na 100% vypadat. V poslední hodině se sedmáky jsme si teoreticky i prakticky ukázali, jakými slovními druhy může být vyjádřen podmět a co je to přísudek jmenný se sponou.

Martina
Domluvili jsme se, kdo koho osloví s nápadem umístit do veřejných prostor ve městě pítka pro ptáky. Dětem se do komunikace s "autoritami" sice moc nechtělo, ale nakonec bude osloveno mnoho ředitelů a vedoucích. Pítka bychom si rádi nechali vyrobit ve STROOM Dub a umístit bychom je chtěli mj. do zahrady Domova Matky Vojtěchy, Mistra Křišťana, DDM, škol, školek atd. Držte nám palce, ať to vše zvládneme.
Dáša

webdesign by Lewest.cz