Zpět
1. týden doma
Domácí škola zaskočila nás všechny. Někdo ji jistě vítal a vítá dál a někomu se stýská. Pracovat pouze s vnitřním dohledem sebe sama nemusí být jednoduché a asi ani není, jak je vidět z korespondence dětí. Jakoby se najednou zdály být důležité jiné věci než ty dosud běžné. Dětem nepochybně a mně taky.
S osmi dětmi ze 7.M jsem se zkontaktovala, dopisovali jsme si, konzultovali, posílali práce. Cením si velmi toho, že jste mě zařadili do skupiny na Messengeru.

Vojta požádal o speciální výuku na dálku a je skvělé, že jí využívá. Nabízím ji všem. Nabídla jsem nápady na diskusi - můžeme si zavolat a prodiskutovat to. Navrhněte kdy.
Do konce týdne, tedy do nedělní půlnoci mají děti poslat buď popis výletu do Prahy (pokud v Praze byly) nebo úvahu o současné situaci. Mám 6 prací - Jolanka ji ještě musí opravit a poslat znovu, Klárka, Vojta a Šimon asi čekají na tu nedělní půlnoc. Mohlo se stát, že jste mi práci poslali a ona se cestou ztratila, tak se ozvěte, jestli jsem někoho z vás ošidila.
Co se má poslat do konce března, vědí všichni. Tedy doufám.
Nebudu shrnovat pravidelně, ale teď to udělám:
z čj:
- dodělat sešit - skladbu i sloh
- pracovní list - Shrnující list k větným členům 1 a 2 (dvojku ještě dodám)
- charakteristika + Praha /úvaha
- fotografie nebo scan prezentace přečtené knihy
ČaS
- Lucemburkové - Jan Lucemburský + Karel IV.
- Klárka pošle dokončenou prezentaci na kulturu vrcholného středověku na 7.M
Je to nová zkušenost, určitě oboustranná. Do jisté míry chválím tolik zatracované technologie. Můžeme si psát, vidět se, hromadně si telefonovat. Kdyby někdo z dětí zapomněl, tak připomínám, že každá technologická věcička má speciální tlačítko, kterým lze vypnout.

Na všechno je teď hodně času - na internet i na pomoc doma nebo někomu dalšímu v okolí.
Ať se nám daří čas dobře využít.
Hezký víkend.
Martina
Já připojuji několik fotek domácích prací dětí, které mi poslaly, a také přeji hlavně klid a dobrou pohodu,
Dáša