Tento týden byl naplněný prezentacemi i malým ověřováním - v matematice jsme zjistili, že někteří čtvrťáci potřebují ještě procvičovat odčítání pod sebou - budeme na tom pracovat. Vyjmenovaná slova také většinu dětí trochu "potrápila". Zeptejte se jich, jak jim kontrolní přepisy dopadly. Děti začaly psát dobrodružný příběh s pevně daným úvodem - mají jej mít napsaný do 13. 9.
V "poznávačkách" děti určovaly řeky v ČR a poznávaly také houby našichg lesů.
Nořili jsme se do dávné minulosti a potkali se s dinosaury, ale i předchůci člověka. Zažily jsme zemětřesení i přeměnu planety,tvorbu oceánů i hor - to vše v 2. velkém příběhu.
No a zemětřesení se událo i na sněmovně - a to s Petrou Veselou. Bylo moc hezké, jak některé děti v sobě řešily rozpor, zda jít pozorovat přírodní katastrofy nebo se věnovat práci - řešili jsme to individuálně. :)
Děje se tu mnoho malých - velkých věcí a ne všechny se dají zachytit slovy...
AJ/4
Tento týden jsme procvičovali měsíce, tvorbu otázek a jak na ně odpovědět. Děti dostaly další větu týdne, kterou by měly vypracovat do úterý, tentokrát už samostatně. Pomocí příběhu a her jsme opakovali slovní zásobu z loňského roku. Procvičujeme na kontrolní test, který si napíšeme ve středu. Martinka
AJ/5
Páťáci se tento týden naučili popisovat své spolužáky - mluvit o jejich vzhledu a zájmech. Procvičovali sloveso have got ve zkrácených tvarech a v otázkách. Dokončili Unit 5 a psali první test. Jana
AJ/6
V tomto týdnu jsme se vrátili zpět do pracovního procesu, většina dětí se bez problémů zařadila do výuky. Opakovali jsme sloveso být, řadové číslovky (vyjádření datumu) a přivlastňovací zájmena (oddíly 1A-C). V úterý děti odevzdávají vyplněný pracovní sešit (1A-C: měsíční plán za září) a také je čeká malý test, ve kterém si děti ověří osvojení probírané látky. Jednotlivci neodevzdali věty týdne (2,3).
webdesign by Lewest.cz