V pondělí jsme na kruhu povídali zážitky z prodlouženého víkendu, Sofinka nám aktualitou velmi živě připomněla konec 2. světové války. 5. a 6. ročník odevzdávali ročníkové práce - nanečisto. Většině jsem upřesňovala finální podobu, domlouvali jsme detaily - termín odevzdání "načisto" je do čtvrtka 25. 5. 2023. V emailové schránce Nirvany je možno přesně pročíst, jak má být napsaná ročníková práce 5. a 6. ročníku. Dětem 5. ročníku jsem také doporučila vytisknout si řádky na psaní.
Ve středu a ve čtvrtek si děti napsaly opakování z matematiky a českého jazyka, společně jsme jej opravilli a zjistili jsme, že mnozí potřebují ještě procvičovat, příští týden tomu budeme věnovat. Do bakalářů jsem zapsala kontrolku z Čj - spíše slovní komentář. Pokud bych měla shrnout opakování z matematiky, tak 5. ročníku se povedlo. Ostatní si rozhodně potřebují procvičovat - bude čas v pondělí.
Historická okénka bývají mými oblíbenými a doufám, že děti baví také...4. ročník s Martinou tvořil živý obraz z období Rudolfa II. a Jiřího z Poděbrad, dávali dohromady smysluplné texty - myslím, že je to velmi bavilo - viděla jsem je v zápalu práce...
Já jsem s 5. ročníkem nahlížela do temného období 50. let.. Děkuji Kačce za skvěle připravené informace o komunismu a děkuji i za chvíle naprostého ticha a ponoření. A i když (nebo spíš právě proto) jsou témata naší historie bolavá, je nutné si je připomínat...aby se neopakovaly...
Ve čtvrtek jsme se dovídali informace o lučním hmyzu. Sofi nám připravila informace o slunéčku a pomohla prezentovat projekt Daryn.. Zahráli jsme si proměnu dokonalou i nedokonalou.Byla to zábava...
V pátek se děti setkaly s programem o intimitě...počáteční obavy se rozplynuly. Já se těším na zpětnou vazbu v pondělí...
Přejeme krásný víkend - Iva a Slávka
Aj 4 Tento týden jsme sledovali nové video se Stevem a naučili jsme se popsat cestu skrz bludiště. Vysvětlili jsme si rozdíl mezi „crossroads“ a „T-junction“. Procvičili jsme si části těla, slovesa, předložky, řadové číslovky a názvy zvířat. Už umíme velmi dobře tvořit věty s „I´d like to“. Děti pracovaly v pracovním sešitě, některé stihly i větu týdne. Jana a Martina
Aj 6 Šesťáci tento týden opakovali vytváření otázek (použití do/does). Dále jsme se věnovali britské měně, představili jsme si jednotlivé bankovky a mince. (Příprava na zářijový zájezd do Londýna a okolí).
webdesign by Lewest.cz