Zpět

Zpráva 23. týdne

Vážení rodiče, milé děti,

v pondělí jsme si zadali únorový měsíční plán. V únoru se bude dít spousta zajímavých akcí, plán jsme tomu zohlednili. Probíhaly prezentace dětí k tématu naší planety - mnohé byly velmi dobře zpracované. Asi největší pozornost budilo téma: "Jak to asi vypadá s budoucností naší planety". Někdo by to radši ani neslyšel. Snažili jsme se však najít to pozitivní a mluvili jsme o tom, že každý z nás může trochu přispět k tomu, aby se nám tu žilo dobře.

Plánujeme kavárnu, srdečně vás zveme ve středu od 16 hod. do školní jídelny.  Přiveďte klidně známé, přátelé, všechny rodinné příslušníky. My se pokusíme nachystat mnoho dobrot a vytvořit příjemnou atmosféru.


Chci vás moc poprosit o spolupráci, pokud by někdo z vás měl čas a prostor, moc by nám pomohla pomoc dospělé osoby - ve středu, klidně už během dopoledne. Pokud by někdo z vás měk čas, napište mi nebo zavolejte a domluvíme se.

Ve čtvrtek proběhlo první plavání, v pátek nás na třídním sněmu navštívila paní inspektorka a pak jsme "poslouchali rukama".

Krásný víkend přeji, Iva

 

AJ 6 (Jana)

Šesťáci tento týden procvičovali a připravovali se na velký opakovací test, který jsme psali ve čtvrtek. Ve středu jsme si povídali a četli jsme text o včelách. Děti odevzdávaly pracovní sešit, mělo být hotovo vše do 3D (+- Progress Check). Někteří pracovní sešit dodali až po výzvě, ale práci si dodělali. Kdo chyběl, odevzdá přístí týden.

Hezký zbytek týdne,

Jana

Šesťáci tento týden ještě procvičovali velká čísla a popis zvířat i svých domácích mazlíčků. Trénovali otázky začínající what, where, how atd. Seznámili se s otázkami (viz nakopírovaný materiál) a odpověďmi, které jim umožňují vyjádřit svůj názor a reagovat na názor jiného. Zhlédli jsme video 3D.

Do úterý 11.2. by měla být vyhotovena práce v PS str. 29/5,6,7 a strana 30/2,3 a věta 23. týdne. V úterý si napíše minitestík na znalost velkých čísel.

Přeji všem hezký start do nového týdne.

Dana

AJ 5 

Páťáci tento týden procvičovali učivo z U4. Formou her procvičovali používání přítomného a minulého průběhového času. Např. Pantomima = What is he/she doing? – He/She is playing the harmonica. -> What was he/she doing? – He/She was playing the harmonica. Také opakovali slovíčka z předešlých lekcí a pracovali ve WB až na str. 32. Příští týden (nejspíš středa 12. 2.) napíšeme kontrolku Unit 4 a vybereme WB (do str. 32) ke kontrole.

Přejeme hezký víkend

Steffi a Soňa

4M
tento týden jsme v angličtině opakovali slovní zásobu z lekce 4. Žáci se učili správně používat věty při výměně předmětů ve škole a zároveň jsme procvičovali časy na hodinách.
Zpočátku jsme narazili na menší potíže, ale postupně se děti zlepšily a nyní si vedou velmi dobře. Budeme nadále upevňovat jejich dovednosti zábavnými aktivitami.

webdesign by Lewest.cz