Zpět

Co jsme dělali 6. týden

V pondělí jsme procvičovali vedlejší věty a pravopis, mluvili jsme o úvaze, kterou děti mají napsat na zadané téma a odevzdat do podzimních prázdnin.
Stále prezentujeme témata o člověku a státech Evropy. Dami nás podrobně seznámil s rozmnožovací soustavou člověka, což se nám hodilo na úterý. Při odpoledním vyučování jsme navštívili Muzeum v Prachaticích a dozvěděli jsme se zajímavé informace ze života a odívání v 19. století.
V úterý jsme absolvovali program o AIDS, který byl velmi zajímavý a připravili ho studenti střední zdravotnické školy. Děti procházely jednotlivá stanoviště a plnily úkoly nebo jen besedovaly a zapojovaly se do konverzace.
Ve čtvrtek jsme diskutovali o tom, jak dětem dělá problém nastavení čtvrtečního rozvrhu. Pak jsme se pustili do tématu peněz a hospodaření s penězi. Děti mají za úkol vytvořit vlastní domácí rozpočet, který by byl ideální. Musí ale vyjít z reálných výdajů.
V pátek někteří jeli s Osmáky do Waldorfské školy a ti co zůstali ve škole, četli a pracovali s literaturou. Pak už pracovní nasazení zcela zmizelo...
Verča
M - procvičování lomených výrazů - podmínek, hodnoty L. V., kdy je L. V. roven nule. V rozcvičce procvičovaly děti rovnice, zatím jednoduchá zadání, v úloze týdne procvičovaly konstrukce vyplývající buď z konstrukce tečny kružnice nebo z konstrukce kružnice trojúhelníku vepsané (v úlohách týdne děti dostávají zadání úloh z přijímačkových testů, tak snad si geometrii dostatečně zažijí). Příští týden budeme psát další přijímačkový test z mat, ve středu.
Na odpolední hodině při přípravě na přijímačky jsme ukončili kapitolu číselných výrazů, příští týden začneme další. Pracujeme se zakoupenými sešity.
Ch - procvičujeme redoxní reakce, zápis rovnicí, zjišťujeme, která látka se oxiduje a proč, a která redukuje,
Jana H.

webdesign by Lewest.cz