Zpět

Co jsme dělali 4. týden

Vážení rodiče, milé děti,
týden, který je za námi, jsme strávili procvičováním druhů vedlejších vět a pravopisnému cvičení. Při odpolední výtvarné výchově děti tvořily člověka v životní velikosti a jeho oběhový systém. Maja a Adam se pustili do kresby zátiší. Při dějepise jsme opakovali témata z osmého ročníku, především události v Americe, Anglii a Francii. Nabídla jsem dětem účast v dějepisné olympiádě, která se bude zabývat obdobím v Čechách od Cyrila a Metoděje po Jana Husa. Věřím, že se někdo z dětí rád zúčastní.
Veronika V.
Aj
Skupina deváťáků se tento rok rozrostla o čtyři nové členy a shodou okolností vznikly tři úrovňové skupiny, každá s jiným typem učebního materiálu. Pro lepší orientaci mají děti své skupiny (teamy) pojmenovat. Těším se, s jakými nápady příští týden přijdou. Toto tří úrovňové rozložení třídy s sebou přináší mnoho otázek a upřímně i velkou pedagogickou výzvu.
 
Děti každý týden pracují na větě týdne (v úterý odevzdávají), měsíčně mají jasně daný plán (práce v pracovním sešitě, testy). 3/10 končí termín zapsání tématu povinné prezentace (Ideálně spojené s prezentacemi z jiných předmětů. Jde o provázání jazyka s probíraným učivem v rámci LS.). Práce se celkem daří, věty týdne jsou již zautomatizované a děti je většinou odevzdávají. I práce v PS je víceméně kvalitně zpracovaná.    
Byla radost s dětmi prožít pár dní v Anglii. I přes náročnost programu byly děti milé (trajekt ve 4:20 ráno), vždy pozitivně naladěné (neustále počítání stavu mužstva a nejen v krizových situacích se o sebe uměly postarat (někdo se dostal do vagónu metra, někdo ne atd). A to nejdůležitější, mohla jsem se na ně spolehnout. Škoda, že nemůžeme jezdit častěji...
Helena K.

webdesign by Lewest.cz