Předmět | Učivo |
Český jazyk a literatura |
Jazyková výchova Tvarosloví PODSTATNÁ JMÉNA - Substantiva Substantiva 1, Substantiva 2 Substantiva 3, Substantiva 4, Substantiva 5
PŘÍDAVNÁ JMÉNA - Adjektiva
ZÁJMENA - Pronomina Skloňování zájmena "jenž" Skloňování týž/tentýž Pronomina 1 Pronomina 2
Příprava na přijímací zkoušky Větné členy Větné členy - řešení Test 7 Test 7 - řešení Test 7 - průvodce řešení
Komunikační a slohová výchova Charakteristika - známé politické, sportovní, kulturní osobnosti, o které toho víš dost na to, abys mohl charakterizovat.
Literární výchova Půjčte si z knihovny knihu od Jana Drdy - Němá barikáda - nebo si ji ztáhněte z odkazu. Přečtěte si povídku Vyšší princip + jednu další vybranou. Posílám odkaz i na film Němá barikáda. Některé z povídek byly zfilmovány - můžete se podívat. Je potřeba zaznamenat do čtenářského deníku, včetně pár informací o Janu Drdovi. Vzhledem k budoucímu tématu - 2. světová válka - doporučuji filmy jako: Schindlerův seznam, Sofiina volba, Tmavomodrý svět, Musíme si pomáhat, Nebeští jezdci, Romeo, Jůlie a tma, Midway, Anthropoid, Pearl Harbor, Zachraňte vojína Ryana a další.
Báseň měsíce: v prosinci není |
Angličtina |
Unit 6.A, 6.B, 6.C Prezentace CLIL projektů (1. - 2. 12.): - Zpracujte jednu z Vašich prezentací tohoto pololetí (viz rozpis s tématy ve třídě) následujícím způsobem: 1) přeložte téma Vaší prezentace do angličtiny 2) vyberte obrázek reprezentující toto téma 3) napište v angličtině text o délce cca 100 slov, který bude výstižným shrnutím daného tématu (Summary) 4) vyberte 20 pojmů, které se váží k danému tématu, a přeložte je do angličtiny (tyto pojmy nemusí, ale některé z nich mohou, být obsaženy v Summary) - Výsledkem bude materiál, který se uchová a bude moci být využit pro výuku dalších ročníků v duchu CLIL (tedy výuky cizího jazyka prostřednictvím historie, zeměpisu, přírodopisu atd.). |
Němčina |
Toto je plán na prosinec a částečně leden Komunikace – das Thema - Schule - samostatně hovoří :
Reálie – Die deutschen Schulen Weihnachten in Deutschland - prezentace Leseverstehen – Gespräch : In der Schule - porozumění čtenému Grammatik – silná slovesa – přehled; mn. číslo podst. jmen, skloňování podst.jmen , sloveso brauchen, osobní zájmena - KONTROLKA Wortschatz – Schulsachen, Fächer, Wochentage, |
Matematika |
Pracovní list: úvod do lomených výrazů |
ČAS |
Prezentace Aktuality - vyplněné ------------------------------------------------------------------- Všechny tyhle dokumenty vás dovedou k tomu, že pochopíte, jaká byla situace těsně před 2. světovou válkou. Zodpoví vám i na všechny prosincové otázky. Osvobozené divadlo Osvobozené divadlo Forbíny Kultura v meziválečném Československu Československo - velká hospodářská krize Mnichov Vojenská situace před Mnichovem Beneš v Mnichově Den po Mnichovu - Beneš Kniha České dějiny str. 820 - 825 + Otázky Str. 820 Str. 821 Str. 822 Str. 823 Str. 824 Str. 825 Otázky Odpovědi --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Aktuality + náměty k diskusi - tabulka Rap, rap - Ústava Listina práv a svobod - procvičování Instituce EU - procvičování Instituce EU - procvičování pro zajímavost Ústava ČR - procvičování Ústava ČR - procvičování - pro informaci
|
ČAP (Př + Ze) |
Otázky 3 k tématu Přírodní poměry ČR PR - půdy v ČR - Liduška (kde jsou jaké půdy a proč) ---------------- PR Pedosféra - Štěpán (co je půda, co půdu tvoří, zvětrávání - mechanické, chemické, biologické, humus, půdní úrodnost, půdní typy, půdní profil, půdní druhy, mokřady, eroze, půdní rekultivace) PR - Pedosféra PR - pedosféra 1 PR - pedosféra 2 Pedosféra - otázky Podívejte se na film Home. Je dlouhý, ne moc přívětivý, ale také ne nejmladší - je z roku 2009. Odpovězte si na otázky. Vyberte jeden problém a zjistěte, co se do roku 2021 změnilo. Zlepšilo? Zhoršilo? Zůstalo? Prosím, naučte se zpaměti chemické značky těchto základních prvků. Děkuji Vodík, sodík, draslík, hořčík, vápník, mangan, železo, nikl, platina, měď, stříbro, zlato, zinek, rtuť, hliník, uhlík, křemík, cín, olovo, dusík, fosfor, arsen, kyslík, síra, fluor, chlor, brom, jod, helium, neon, argon, radon |
ČAP (Fy + Ch) |
CHEMIE: Deriváty uhlovodíků studijní text Deriváty uhlovodíků (podrobněji) FYZIKA: |
webdesign by Lewest.cz