Zpět

5. TÝDEN

V 5. týdnu jsme s prvňáčky vyplňovali grafomotorická cvičení pro uvolnění ruky, vyvozovali samohlásky A, E, I, O, U a u těch dětí, co již znaly, se soustředíme především na písmo. Čtenáři se věnovali pomůckám na čtení a následnému vyprávění příběhu. Z číslic jsme si stihli nacvičit číslici 4. V matematice se děti soustředily na geometrické tvary (hledaly a vybarvovaly), někteří pracovali se sčítacími hady.

 

Druhákům začal týden s prezentací nového učiva – druhy vět, následně procvičovali s pomůckou a doplňovali do pracovního listu. Průběžně zapisovali do písanky. Z matematiky měly děti také (pro některé) nové učivo – čáru přímou a lomenou, procvičovaly v sešitech. Opakovaly sčítání a odčítání do 20 s pomůckami a doplňovaly do pracovního listu.

 

Třeťáci si opakovali slova podřazená nadřazená, psali do písanky. Doplňovali do pracovních listů a procvičovali na pomůckách. Opakovali si geometrické útvary s pomůckami a procvičovali počítání do 100 s pomůckami a pracovním listem. Někdo si pracoval na násobilce 6, 7, 8, které se ještě budeme věnovat i v příštím týdnu.

 

Všichni Kulíšci tento týden vyrazili na exkurzi, kde jsme sbírali brambory. Ve středu jsme byli na návštěvě u Čtyřlístku, kde jsme pozorovali kosmický příběh O vzniku Země, následně jsme jej výtvarně zpracovávali. Snažili jsme trochu pustit uzdu fantazii a kreativitě, pracovat i s jinými potřebami, než vodovkami/ temperami. 

Ve čtvrtek jsme byli moc příjemně potěšení prezentací od Týnky a Rozárky o morčátkách, včetně ukázky vlastních morčátek. Společně jsme vyráběli skřítka Podzimníčka.

Tento týden jsme dali větší prostor angličtině, v pátek měli všichni společnou angličtinu se Sherri. Také jsme se tento týden, mnohem více, než jsme měli v plánu, zabývali společným rozebíráním některých situací mezi dětmi ve třídě. Připomínali jsme si, jak se chovat, aby všem ve třídě bylo spolu dobře.

 

 Jana a Pavla

webdesign by Lewest.cz