Zpět

foto a zpráva z 37. týdne

Tento týden přinesl čas na volnou práci, písemné opakování z českého jazyka a matematiky. Šesťáci dokončili téma Starověkého Řecka. Dějepisná okénka nám nechala nahlédnout do komunismu, přiblížila osobnost Milady Horákové či Rudolfa II., Jiřího z Poděbrad, o těchto mužích jsme ztvárnili živé obrazy, viz zde Jiří z Poděbrad  Rudolf II. Vyslechli jsme prezentace k ekosystému louky - o hmyzu, motýlech. Páteční den patřil kreslení, tvoření pracovních listů k ekosystému louky, krájení zeleniny ke svačince, došívání povlaku na polštářek a hudebce, kdy jsme si zahráli na propisky.

Výsledky za duben se postupně objevují v bakalářích. Většina dětí se rozhodla pro nové napsání opakování z českého jazyka či matematiky.

Přejeme klidné víkendové dny Zdenka a Lenka

 

AJ/4

Tento týden jsme sledovali nové video se Stevem a naučili jsme se popsat cestu skrz bludiště. Vysvětlili jsme si rozdíl mezi „crossroads“ a „T-junction“. Procvičili jsme si části těla, slovesa, předložky, řadové číslovky a názvy zvířat. Už umíme velmi dobře tvořit věty s „I´d like to“. Děti pracovaly v pracovním sešitě, některé stihly i větu týdne. Jana

 

AJ/6

Šesťáci tento týden opakovali vytváření otázek (použití do/does). Dále jsme se věnovali britské měně, představili jsme si jednotlivé bankovky a mince. (Příprava na zářijový zájezd do Londýna a okolí). Velkým úkolem také bylo vytváření rozhovorů, děti se ptaly na ceny různých jídel atd. Práce se dobře dařila, až na skupinku dětí, která se rozhodla s námi nepracovat a raději se věnovat volné práci (nebo spíše si povídat). Větu týdne nesplnilo (překvapivě) mnoho žáků. Hezký víkend. Helena

webdesign by Lewest.cz