Tento celý týden nám byl ponechán prostor na dokončení všech lednových plánů. Prezentovali jsme své pověsti, někteří už také živočicha či rostlinu z ekosystému rybníka, ukázali své vytvořené rodinné erby či rodokmeny, přednesli naučené básně, napsali si ověřování z tématu voda a kratičkou časovku z matematiky. V úterý jsme dostali svá hodnocení za první pololetí. Čtvrťáci a páťáci poprvé vyrazili na plavání.
V úterý jsme rekapitulovali uplynulé pololetí. Byla možnost „horkého křesílka pravdy“. Děti dokázaly moc hezky, s úctou a respektem dát zpětnou vazbu ostatním. Příští týden v úterý jedou někteří na baletní vystoupení Popelka, je potřeba mít s sebou kartičku zdravotní pojišťovny či její kopii. Dále je nabídnuto představení Malý princ v podání Vítka Marčíka ml. alias divadla JáToJsem, které proběhne ve středu 15. 2. od 10:00 v kinosále. Kdo má o představení zájem, přinese 70,- .
Hodnocení měsíce ledna má průvodce ve svých papírech, na bakalářích tentokrát nebude.
Pohodový víkend a dětem pololetní prázdniny Zdenka a Lenka
AJ/4
V angličtině jsme tento týden se čtvrťáky procvičovali na test, psali test a opravovali test z Unit 4. Většině se povedl, jen někteří budou potřebovat ještě procvičit předložky on a at a psaní vět. Hodiny a slovesa této lekce (use, play, send, search) budeme procvičovat i nadále. Začínáme novou lekci, kde si budeme povídat o částech těla a nejrůznějších zraněních. Martina a Jana
AJ/5
Kontrolkami jsme zakončili Unit 4. Děti se ještě potřebují zdokonalit ve tvoření vět a správném používání slovesných tvarů, ale pracujeme na tom. Také jsem viděla pracovní sešity. Správnost si kontrolují děti podle nástěnky. Ne všechny tento měsíc v sešitě poctivě pracovaly, ale je pravda, že ve škole mnoho času neměly. Unit 5 je věnovaná bezpečí. Seznámili jsme se s první části slovíček a podívali jsme se na Story 1. Dáša
AJ/6
Šesťáci se tento týden připravovali na velký opakovací test z třetí lekce. Z průběhu hodin se zdá, že slovní zásobu si dobře osvojili. Problémy přetrvávají ve vyjádření přítomného času (koncovka -s ve třetí osobě, tvorba otázek-pomocné sloveso do/does). Děti jsou povzbuzovány k práci s kontrolou, málokdo ji používá a pak si těžko chyby uvědomí. Uvidíme, jak to v úterý dopadne (test L3 7/2). S pozdravem HK
webdesign by Lewest.cz