Zpět

foto a zpráva z 20. týdne

Tento týden jsme započali napsáním sebehodnocení za první pololetí školního roku. Proběhl krátký úvod o erbu, kdy si každý vytvoří pro svoji rodinu vlastní erb. Kdo by nechtěl vymýšlet rodinný erb, může udělat svůj rodokmen. O všem si budeme postupně povídat. Pracovali jsme na myšlenkových mapách k tématu rybník a pokračovali v plnění lednového plánu. Měli hudební chvilku s písněmi o kaprovi. Kapří písnička Šesťáci si povídali o starověké Indii. V pátek jsme se v prvním bloku pustili do šití povlaku na polštářek. V druhém bloku se zúčastnily „bariérového dne." Mohli si vyzkoušet, jaké to je dělat každodenní činnosti, když má někdo nějaký handicap, ať dočasný či trvalý.

Krásný víkend všem, Zdenka a Lenka 

 

AJ/4

V angličtině jsme si tento týden zopakovali, jak říct, co právě teď děláme (přítomný průběhový čas) a jak popsat, který nábytek se nachází v jednotlivých místnostech školy (vazba there is). Sledovali jsme nové video a naučili jsme se, jak říct, kolik je hodin. Pracovali jsme na dokončování práce v pracovním sešitě, kterou je třeba si pravidelně kontrolovat a mít ji včas hotovou (ne vždy se to děje). Martina a Jana

 

AJ/6

Šesťáci pokračovali v práci s přítomným časem. Seznámili se s pomocným slovesem DO ve třetí osobě (DOES) a snažili se ho používat v otázkách a záporných větách. Dále zkoušeli vytvářet tvary s koncovkou -s (he speaks, she goes atd.). To je zatím velká výzva. V příštím týdnu (út) děti čeká test: opakování slovíček (3A-B), gramatika (3A). Helena

webdesign by Lewest.cz