Zpět

foto a zpráva z 5.týdne

Tento týden proběhly všechny naplánované prezentace (fotosyntéza, historické prameny, úvod do literatury, písemné odčítání a dělení, rýsování kružnice, osa úsečky). V úterý mezi nás přišla paní Polatová z městské knihovny a měla pro nás připravené povídání o nářečí, bylo to zajímavé. Celý týden se nesl v dokončování měsíčního plánu. Proběhla týdenní poznávačka - mikroskop. Zkusili jsme si kratičkou časovku na násobilku, prezentovali své slohové práce - pohádky, ...

Vzhledem k tomu, že některé děti projevily zájem si dokončit ještě chybějící práci o víkendu, shrnutí měsíce bude v bakalářích zapsané během příštího týdne. Přesto už teď je jasné, že většina dětí svou práci zvládla. V pondělí budou děti psát měsíční opakování z matematiky, z toho co bylo probráno a zopakováno, ve čtvrtek pak z českého jazyka.

Děkujeme a hezký víkend Zdenka a Lenka

 

AJ/4

V angličtině jsme si tento týden zopakovali otázky Who is he/she? What is it? Whose is it? a přivlastňovací zájmena. Naučili jsme se vyslovovat a psát měsíce v roce a zařadit je k příslušnému ročnímu období. Jana a Martina

AJ/5

Po celý měsíc září jsme se věnovali opakování a Unit 1. Řekli jsme si, že se ve škole budeme co nejvíce věnovat mluvení, pracovní sešit je spíše doplněk, na který je dobré podívat se i doma. Stejně tak jsou pro domácí práci určeny kartičky se slovíčky, které jsou pro děti slovníčkem, a videa. Začali jsme s větami týdne, již máme za sebou dvě. V tomto týdnu jsme se také připravovali na první poslechovou kontrolku, kterou si v příštím týdnu napíšeme.

AJ/6

Dnes jsme zakončili opakování částí 1A-1C kontrolkou. Její výsledky a zhodnocení práce za září najdete na Bakalářích na začátku příštího týdne. 
Mrzí mne, že větu týdne někteří neudělali. Příští týden budeme opakovat názvy školních předmětů, dnů v týdnu a vyjádření času. Zaměříme se na vytváření otázek.
Hezký víkend. Helena  

F/Ch

Začali jsme skvělou aktualitou od Jonase na téma - mikrovlnná trouba, pokračovali pokusem, který si pro nás Jonas připravil, přinesl, popsal a vysvětlil. Pokračovali jsme otázkami na téma atom, děti vyhledávaly informace, které jsme pak společně dali dohromady a snažili jsme se na známých věcech přiblížit velikost atomu a porovnat ho s velikostí jeho jádra (můžete se zkusit dětí zeptat). Děti si atom a to, z čeho se skládá nakreslily a ještě jeden si mají nakreslit sami (každý jiný).
JH

webdesign by Lewest.cz