Zpět

23. týden - zpráva

Ve škole se ve 23. týdnu událo mnoho věcí. Ve škole i ve třídě. S novým pololetím se prodloužil první blok o čtvrt hodiny, aby děti i učitelé měli víc času na individuální svačinu a přechod do odborných učeben a na angličtiny. S tím samozřejmě souvisí i zkrácení přestávky na 30 minut. I tak je to dostatečná doba, kdy mají děti možnost se proběhnout venku, což bohužel z Atlantidy dělá málokdo.

Zopakovali jsme si, jak se píše pracovní postup - zatím teoreticky - prakticky je to zadání slohu měsíce února. Všichni si ale napsali znovu pověst. Nedaří se totiž stále napsat odstavce a přímou řeč správně. Někdo pověst jenom přepsal - ti, kteří ji už měli napsanou, hříšníci, kteří se na psaní pověsti "nedostali", ji museli celou vymýšlet. Někomu se podařilo, někomu ne. Čtvrťáci se naučili písemně dělit jednociferným dělitelem, páťáci dvojciferným. Mohutně jsme opakovali v opakovací rozcvičce z matematiky a znovu jsme odůvodňovali psaní zájmen ON, NÁŠ, VÁŠ, přídavných jmen tvrdých a měkkých a koncovek rodu mužského. V úterý přišla návštěva z ČSOB, aby dětem vysvětlili pojmy, které se týkají finannčí gramotnosti. Byli upřímně překvapeni, kolik toho děti vědí. To mě velmi potěšilo. V pátek si část dětí zkusila pod odborným dohledem recitovat básničky, druhá část si zazpívala a zahrála dvě písničky. Také se mocně vyrábělo v naší minidílničce.

Hlavně ale s Nirvánou plánujeme kavárnu. Na tu jste srdečně zváni. Je to velké dílo, budeme rádi, když přijdete.

Hezký víkend.

Martina

4aj

Čtvrťáci byli i tento týden spojeni. Procvičovali jsme použití frekvenčních příslovcí always, usually, sometimes, never ve větě. Tvořili jsme svůj rozvrh hodin a zkoušeli o něm mluvit. Upevňovali jsme vazbu There is / are ve všech podobách. Příští týden nás čeká kontrolka na Unit 4.

Jitka

 

AJ 5 (Jana)

Páťáci se tento týden naučili slovíčka spojená s bezpečností při sportu. Sledovali nové video se Stevem. Udělali si také opravu pracovního sešitu (Unit 4). Některé děti jsou při práci v pracovním sešitě nepozorné a dělají mnoho chyb. Je třeba pozorně slova opisovat a důsledně pracovat s kontrolou. Domluvili jsme se na vytvoření whatsappové skupiny, kde si děti budou moci psát s žáky z partnerské Montessori školy ve Stockholmu.

webdesign by Lewest.cz