Zpět

12. týden - zpráva

Rychle to běží. Člověk nestačí zaznamenávat všechno, co se děje. Byl to takový týden mnoha divení. V pondělí jsme ztvárňovali svůj domov a povídali o něm. Někdo mluvil s nadšením, někdo mluvit nechtěl, někdo má dům plný veselých smajlíků, někdo těch opačných. Se šesťáky jsme prošli Mezopotámii a to hned třikrát. Jednou spolu, jednou v kontrolce a protože bylo nad otázkami při kontrolce mnoho divení, strávili jsme nad Mezopotámií ještě víc času. Tak snad něco v hlavičkách zůstalo. 

Diktát - to bylo také velké divení. Doufám, že se nebudu divit tolik, až ho budu opravovat. Uvidíme.

Páťáci se dozvěděli, jak se rýsují úhlopříčky, a počítají rovnice, se šesťáky jsme začali dělitelnost.

Při práci s textem jsme vypravovali několik bajek a připomněli si, jak se bajka pozná.

Další divení bylo při malém opakování z matematiky. Uvidím, jak se budu divit já.

Při prezentacích o člověku jsme slyšeli, co všechno má být v lékárničce, Toník vyprávěl o slepém střevě.

Ve čtvrtek jsme spali ve škole a divení bylo při únikovce i povídání na kruhu. Divila jsem se, jak dlouho děti vydrží.R8no nás čekalo waflové divení. Pak jsme si skvěle zahráli na kdeco při hudebce. Hudebka 1    Hudebka 2

No a někteří nakonec vyrazili do terénu. To nám moc chybělo.

Uvidíme se až v úterý 28. listopadu.

Hezký víkend.

Martina

 

 

AJ4

Čtvrťáci pracují na tématu škola a předložky místa. S těmi si ještě užijeme dost zábavy, když budeme rozmisťovat různé věci za něco, před něco, doprava a doleva. V příštím týdnu se nám do toho zamotá i čtení těchto informací z plánku. Dále se snažíme zautomatizovat jak vytvořit otázku a jak na ni krátce odpovědět.

U některých dětí se stává, že pracují dopředu a úkoly, na které se teprve chystáme, mají už hotové, případně znají video dopředu a prozrazují ostatním, co se bude dít. Pracovitost je skvělá věc, ale někdy to znamená, že pracují na něčem, co jsme si ještě nevysvětlili nebo co chceme dělat společně, případně jinou formou. Bylo by hezké, kdyby se toto nestávalo a pokud dítě pracuje doma, tak jen na dokončení práce, kterou z nějakého důvodu nestihlo nebo zameškalo.

Martinka a Jitka

 AJ5 

Věnujeme se minulému času slovesa "to be". Pracujeme s kartami slovíček a tvoříme věty i otázky. Děti hodně konverzují ve dvojicích. Procvičují použití "was" a "were". Zpíváme písničku, která děti baví. Ještě stále ale většina zapomíná na větu týdne. V příštím týdnu nás čekají testy. Dáša

webdesign by Lewest.cz