Zpět
22. týden - zpráva
V týdnu jsme ukončili téma Voda prezentacemi na zahradě. Ještě nás čeká písemné opakování v týdnu příštím. Na zahradě to bylo zajímavé. Děti byly rozděleny do skupin napříč třídami a vytvářely svá témata o vodě. Nejzajímavější bylo ale povídání o tom, jak se jim dařilo - domluvit se, poslouchat se, kdo vedl, jak vedl,...
Podle týdenního plánu děti měly možnost znovu si procvičit přídavná jména, rýsování a páťáci nově měli téma převody jednotek obsahu.
Vzájemně jsme se hodnotily - děti - děti, děti - učitele a asistenty. Poučné a zábavné zároveň.
Ve čtvrtek jsme kontrolovali přepis - panečku, to bylo objevů, proč se kde píše jaké i/y! Také jsme měli možnost slyšet Vavřincovo povídání o rosničce a Anežčinýho hryzce vodního.
Pátek byl veselý - se spoustou lidových písniček o vodě a dokončováním práce.
Hezký týden.
Martina
Šesťáci tento týdne pilně pracovali. Představili jsme si vyjadřování podmiňovacího způsobu v angličtině (would). Děti se učí zdvořilou nabídku a vytvářejí věty s vazbou would like. Termín odevzdání pracovního sešitu 31/1. Pokud děti pracují na online practise, mohou se přihlásit do mojí učebny (C 483 328 0443). Veškeré informace k přihlášení lze najít na deskách pracovního sešitu.
S pozdravem.
HK.
Po delší době se nás opět sešla většina. Opakovali jsme Unit 4, připravovali se na kontrolky. Listening Test si děti i napsaly a podle předpokladů dopadl výborně. Těším se na příští týden a RaW Test. - Dáša
V angličtině jsme tento týden dále trénovali určování času, naučili jsme se převádět klasické hodiny na digitální čas, pracujeme také s řadovými číslovkami. Zopakovali jsme si, kam ve větách patří slovíčka always, usually, sometimes, never. Naučili jsme se používat předložky on a at. Děti tvořily společně rozvrh na mnoho způsobů a procvičovaly přitom tvorbu vět, čas i předložky. Příští týden nás čeká test na lekci 4.
Jana a Martina