Milí rodiče,
měli jsme s vámi kavárnu a byla krásná. KRÁSNÁ! I díky vám. Děkuju za pomoc všech - dětí i vaši. Věnovali jsme tomu hodně času. - Pečení, vaření, mazání, příprava dekorace. Jen samotná domluva byla náročná, protože menší dětí přemýšlí jinak, všechno jinak dlouho trvá. Ve čtvrtek jsme všechno sečetli, ocenili jeden druhého, a napsali, co příště neopakovat. Ve čtvrtek byla také u nás paní inspektorka - neměla na nás moc času, ale mohla vidět, jak děti pracují při volné práci. V pátek jsme poslouchali rukama.
Potřebuji připojit krátké zamyšlení.
Několik rodičů mě zastavilo, děkovalo za kavárnu, i za to, že děláme s dětmi něco, co vůbec nemusíme, stojí to čas a mnoho energie. Děláme a děláme rádi. Patří to do naší vize. Každý týden o tom diskutujeme všichni průvodci na poradě, několikrát týdně o tom diskutujeme v trojročích. Je to pro nás důležité. A po těch letech, které v Prachaticích jsme a fakt to nebylo a není jednoduché, jsme rádi, že máme nejen dobrou a smysluplnou montessori školu, ale že se můžeme pochlubit i výsledky. Když si nalistujete tuto záložku https://www.narodka.cz/nejcastejsi-otazky.html, která není na monessori webu dlouho, uvidíte v naší statistice. Také jsem si myslela, že po 12 letech provozu už to bude procházka růžovým sadem. Že už nebudeme muset vyvracet žádné předsudky, že nás okolí přijme jako fakt, že to bude o spolupráci a ne o konkurenci. Některé věci se dějí pomalu. Je to občas úmorné, bere to sílu, energii, chuť. Tak jsem ráda za drobnosti i velké věci, které se v naší třídě, v našem trojročí, v našem montessori parlamentě, ekotýmu, časopise, v naší Montessori škole v Prachaticích děje. Děkuju vám - rodičům. Za vaši podporu a všechno ostatní.
K dobré škole patří i dobrá jídelnaZdravá jídelna.
Mějte hezký víkend.
Martina a Katka
PS: Napište mi prosím do mailu, jestli jste tuto zprávu četli, abych věděla, pro kolik rodičů zprávy píšu. Děkuju.
AJ 6 (Jana)
Šesťáci tento týden procvičovali a připravovali se na velký opakovací test, který jsme psali ve čtvrtek. Ve středu jsme si povídali a četli jsme text o včelách. Děti odevzdávaly pracovní sešit, mělo být hotovo vše do 3D (+- Progress Check). Někteří pracovní sešit dodali až po výzvě, ale práci si dodělali. Kdo chyběl, odevzdá přístí týden.
Hezký zbytek týdne,
Jana
Šesťáci tento týden ještě procvičovali velká čísla a popis zvířat i svých domácích mazlíčků. Trénovali otázky začínající what, where, how atd. Seznámili se s otázkami (viz nakopírovaný materiál) a odpověďmi, které jim umožňují vyjádřit svůj názor a reagovat na názor jiného. Zhlédli jsme video 3D.
Do úterý 11.2. by měla být vyhotovena práce v PS str. 29/5,6,7 a strana 30/2,3 a věta 23. týdne. V úterý si napíše minitestík na znalost velkých čísel.
Přeji všem hezký start do nového týdne.
Dana
AJ 5
Páťáci tento týden procvičovali učivo z U4. Formou her procvičovali používání přítomného a minulého průběhového času. Např. Pantomima = What is he/she doing? – He/She is playing the harmonica. -> What was he/she doing? – He/She was playing the harmonica. Také opakovali slovíčka z předešlých lekcí a pracovali ve WB až na str. 32. Příští týden (nejspíš středa 12. 2.) napíšeme kontrolku Unit 4 a vybereme WB (do str. 32) ke kontrole.
Přejeme hezký víkend
Steffi a Soňa
webdesign by Lewest.cz