Vážení rodiče,
to nejdůležitější se stalo, jako to bývá, na konci týdne. Na třídním sněmu došlo k domluvě ohledně zvířátka ve třídě. Není důelžité, na čem se děti dohly, ale jak probíhala dohoda. Také to, že jsme se dokázali zastavit a říct si, co k řešení problému v tomto případě vedlo a co bylo naopak kontraproduktivní.
V pátek jsme si zabubnovali až až. Cajony jsou výborný nástroj!
Čtvrťáci už ví, kdy jde trojúhelník narýsovat a snad i zaokrouhlovat velká čísla. Páťáci si zopakovali násobení víceciferným dělitelem a rýsování geometrických útvarů. Šesťáci už by mohli umět rozlišit podstatná jména hromadná, látková, pomnožná a měli umět i rýsovat podle zadání. Děti dokončovaly myšlenkové mapy, chvilku jsme ve čtenářské dílně četli, někdo šel malovat kanály, šesťáci a mnoho dalších zájemců zhlédli časovou osu lidských dějin a zakreslovali do slepé mapy Afriky. Kouzelné bylo úterý, kdy mohly děti navštívit kino CHaNirAt nebo se pustit do složitého díla zvaného Iris Folding. Také jsme napsali a opravili malé kontrolky z češtiny i matematiky, se zájemci opravili větu týdne.
Bylo toho hodně. Ale to je tak vždycky.
Mějte hezký víkend.
Martina
AJ 4
Třeťáci pracují s novou slovní zásobou (slovesné vazby), procvičují vytváření otázek (tázací slova: who, what, how, where, when). Práce se dobře daří. Větu týdne odevzdala většina J. V pracovním sešitě bude dobré mít vyplněné strany 9-10. Přítomní žáci dostali kartičky. Doporučuji využívat k domácímu procvičování.
Hezký víkend.
Helena
AJ 5
Tento týden byli všichni páťáci opět spojeni, jelikož je stále Stefi nemocná. Shlédli jsme druhý příběh v druhé lekci, přítomní žáci dostali kartičky k nové slovní zásobě. Opakovali jsme datumy. Větu týdne odevzdala většina dětí. V pracovním sešitě bude dobré mít vyplněné strany 11-12. Jitka
AJ 6 (Jana)
Šesťáci si v tomto týdnu procvičili popis osob, otázky "What is he like?" a "What does he look like?" a přítomný průběhový čas. Kontrolovali jsme větu týdne a zadali jsme si novou. Sledovali jsme video 1D a naučili jsme se fráze, které můžeme použít, když nerozumíme nebo potřebujeme něco upřesnit. Děti příští středu čeká velký opakovací test. V rámci přípravy by bylo dobré si udělat Progress Check (str. 10 a 11 v pracovním sešitě).
Hezký víkend, Jana
Zpráva 18.10. 7. týden
Šesťáci si procvičovali průběhový čas. Hráli různé pantomimy a hádali, o jakou aktivitu se jedná. Diskutovali o tom, jak tráví svůj volný čas. Seznámili se s frázemi, které mohou použít, když něčemu nerozumí. Trénovali hlasité čtení a čtení s porozuměním v bajce o Vráně a lišce v PS. Individuálně děti vypracovávaly cvičení v PS str. 8 a 9. Tyto stránky a 5. věta týdne by měly být vypracovány do úterý 21.10. Děti příští středu čeká velký opakovací test. V rámci přípravy by bylo dobré si udělat Progress Check (str. 10 a 11 v pracovním sešitě). Přeji krásný víkend a dobrý start do nového týdne. Dana
webdesign by Lewest.cz