Milí rodiče,
byli jsme velmi pilní. Napsali jsme větu týdne a zopakovali si slovní druhy, mluvnické kategorie, řazení slov podle abecedy. Většina dětí dokázala napsat rozcvičku, přepisy. Pravopis kulhá, ale to kulhá všude, tak se nehroutíme. Mnozí pracovali na kartičkách z matematiky a počítali, zapisovali. Začali jsme téma vesmír. Sice ne mnoho, ale někdo přeci jenom s námi zpíval u klavíru.
Měli jsme se hezky. Je tu ticho a pohoda. Kéž nám to vydrží.
Můžete-li, napište mi krátkou zprávu, že jste zprávu četli, abych věděla, pro koho z vás zprávy píšu. Děkuju.
Martina
AJ 6 (Jana a Dana)
Děti si tento týden procvičily národnosti (otázka What´s your nationality?), příslovce četnosti (always, often atd.) a jejich použtí ve větách. Zavedli jsme si dva sešity - na poučky ("English") a na věty týdne ("Sentences of the week"). Seznámili jsme se s novým pracovním sešitem a ukázali si, jak se přihlásit do online provičování. Rodičům byl zaslán informativní email.
Těšíme se na spolupráci v tomto školním roce.
Jana a Dana
AJ4 (Narine, Helena)
Tento týden jsme v hodinách angličtiny opakovali otázku: What is your
name? a odpovědi: My name is…, her name is…. a his name is. Také jsme si
procvičovali roční období (seasons). Nově jsme se učili měsíce v roce (months of the
year) a pracovali jsme na stránce 1 v pracovním sešitě. Děti si vedly skvěle. Bude dobré mít vypracované strany 1-2 v sešitu. Prosíme o přečtení informativního emailu ohledně výuky angličtiny (pošlou průvodkyně).
Hezký víkend.
Helena a Narine
Aj5
Páťáci si díky video příběhu tento týden zopakovali některá témata a slovní zásobu z loňského roku. Roční období, příslovce četnosti (always, often atd.). Hráli jsme hry a pracovali v pracovním sešitě. Příští týden bude angličtina pouze v úterý, tak navážeme na procvičení slovesné struktury ´have got´ a nových slovíček obsažených v U1. Bude dobré mít vypracované strany 1-4 v sešitu. Prosíme o přečtení informativního emailu ohledně výuky angličtiny.
Steffi a Jitka
Chemie – projekt na 26.1.
Zpracovat písemně – vybrat si výrobek označený výstražným symbolem, najít a napsat k čemu se daný výrobek používá a kde se vyrábí, nalepit jeho obrázek. Dále nakreslit/nalepit obrázek výstražného symbolu = piktogramu, popsat výstražný symbol, v čem spočívá varování.
webdesign by Lewest.cz