Zpět

Dubnové zasedání

1. Zhodnotili jsme návštěvu u pana starosty - moc se nelíbilo, děti cítily, že projekt lehce zkritizoval, upozornil, že je důležitý, jak se prezentuje a že bychom si měli nechat od někoho poradit, "všichni jsme měli pocit, že to pan starosta zkritizoval, jenom Martina ne", potřeba projekt představit na Studentské radě

bylo by dobré, aby i ostatní školy si zvolily svoji definici úspěšné osobnosti a někoho si pozvali

Jolance nikdo ze škol, které s projektem oslovila,  neodpověděl

Bylo by dobře se do škol vydat a projekt představit sami - kdo to udělá? máme na to lidi, když Joli a Gabča už tu nebudou?

2. co dál?

někteří spolužáci shazují parlament, nemaj rádi akce parlamentu - nemáme chuť něco dělat, někdo se chodí na akce  ulejvat, když slyším narážky spolužáků, nechci být v parlamentě - Gabča. Gabča zajde do tříd 2. a 3. trojročí a zkusí s dětmi diskutovat o parlamentu, Osmáci byli nadšeni, že bude projekt ukončen, nechtějí chodit povinně na rozhovory s osobnostmi, Gabča ve třídách byla, 2. ropjočí fajn, 3. - nedobrý pocit

3. povedl se vlaštovkový den - škoda, že nebyl i pro 3. trojročí

4. návrh - Deskovkový den - stanovište po třídách, - navrhli jsem i paní ředitelce - udělat to v červnu, až se bude předělávat jídelna, mohlo by to být pro celou školu

 

 

webdesign by Lewest.cz