Zpět

Ohlédnutí za březnem.

Vzhledem ke zlepšujícímu se počasí a přibývání pěkných jarních dní, dochází u některých žáků ke zhoršování udržení pozornosti ve vyučovacích hodinách a tím k zhoršování na úrovni zázně i prospěchu.

Mnoho žáků třídy pracuje svědomitě, pilně, aktivně, hbitě, pečlivě, s pravidelnou domácí přípravou a na velmi slušné pozici kázně. S těmito žáky nejsou žádné nebo pouze minimální problémy. Sem zařazuji téměř všecha děvčata a několik chlapců třídního kolektivu. S nimi se v hodinách skutečně dobře spolupracuje a vše se odráží v jejich dobrém prospěchu i celkovém kladném hodnocení.

Na druhé pólu je několik jedinců chlapeckého kolektivu, se kterými jsou časté konflikty jak v hodinách samotných, tak i v průběhu přestávek. Vždy se jedná o stále stejné žáky třídy, u kterých se takto nevhodné chování, které není v souladu se školním řádem, projevuje už z dávné minulosti předešlých školních ročníků. Velice mne mrzí, že žádná domluva zde neplatí a situce se u některých žáků nelepší ani po třídních schůzkách, na kterých vše probírám s rodiči daných žáků. Velmi velmi často bývají tito žáci negativně hodnoceni i vyučijícími ostatních předmětů a pole nich je pak hodnocen celý kolektiv třídy - to si ale ostatní žáci opravdu nezaslouží.

                                                                                                                                      třídní učitel

webdesign by Lewest.cz