Nadále přetrvává u několika chlapců časté vyrušování a nekázeň během výuky - bohužel zde nepomohly ani třídní pohovory. V zapomínání se začíná několik žáků přibližovat prvnímu kázeňskému postihu a zápisů k zapomínání je opravdu moc. To ukazuje na povrchní domácí přípravu a práci s rozvrhem i úkoláčkem. Na druhé straně jsou takoví žáci,kteří nemají od začátku školního roku žádný zápis ohledně zapomínání nebo v malém počtu. Stéle je co zlepšovat na práci jednotlivých služeb, mnoho žáků věnuje přestávky zcela jiným účelům, než kterým je přestávka určena a na výuku v další hodině nebývají připraveni. Maximální spokojenost vyjadřuji u udržováním úklidu v šatně. Ve třídě je také dosti žáků, se kterými jsem po všech stránkách spokojem a dělají mi radost (aktivita v hodinách, kázeň, domácí připrava, nezapomínání nebo minimální, celkové chování ve škole, pečlivost při práci, naslouchání).
třídní učitel
webdesign by Lewest.cz