Nadále i v únoru probíhalo v třídním kolektivu, ale i ve výuce vše jako v uplynulých měsících. Většina dětí se snaží o spolupráci, o aktivitu v hodinách, o pečlivou pravidelnou domácí přípravu a o takovou kázeň a chování ve škole, které není v rozporu se školním řádem. Oceňuji právě domácí přípravu u většiny žáků ve třídě, která velmi pozitivně ovlivňuje jejich kladné výsledky, upevňování si znalostí a vědomostí učební látky. V době nepřítomnosti žáka ve škole se mi velmi často rodiče osobně nebo telefonicky doptávají na rozah probíraného učiva právě v této době nepřítomnosti žáka na výuce. Rodičům patří za tuto úzkou spolupráci s třídním učitelem poděkování a odměnou jim bývá fakt, že si po návratu do školy už s dětmi dovysvětlíme a dopilujeme pouze některé nejasnosti. Pro děti je dobré, že neztrácejí kontakt s probíranou látkou ve škole.
18. února jsme začali po delší odmlce opět chodit na plavecký výcvik. Přesuny ze školy do bazénu, samotný plavecký výcvik, chování v šatnách i ve sprchách i návrat z bazénu probíhá v klidu a podle mého pozorování bez zásadních problémů a nadměrného napomínání za nevhodné chování na veřejnosti. S takovouto situací jsem prozatím spokojen.
třídní učitel
webdesign by Lewest.cz