Prezenční výuka:
2.B |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
PONDĚLÍ |
TEST | ČJ | M | ČT/PS |
TŘÍDNICKÁ HODINA |
|||
ÚTERÝ |
ČJ | M | PRV | ČT/PS | ||||
STŘEDA |
ČJ | M | M | ČT/PS | ||||
ČTVRTEK |
TEST/ČJ | M | M | ČT/PS | ||||
PÁTEK |
ČJ | M | PRV | PV |
TŘÍDNICKÁ HODINA |
UKONČENÍ VÝUKY:
PO 12:35
ÚT 11:30
ST 11:40
ČT 11:30
PÁ 12:35
Den | Předmět | Informace | kontakt na vyučujícího |
PO 26.4. | ČJ, M, ČT/PS |
ČJ - UČ str. 76 Veselý dům - najdi podstatná jména (ústně) ČJ - PÍS str. 16/zbytek stránky ČJ - PĚTIM. str. 30/3. sl. ČJ - vlastní četba (my Středa nám chutná) M - PS str. 45 - dokončení cv. se symbolem pera M - sčítání a odčítání s přechodem procvič. |
mikesova@narodka.cz |
ÚT 27.4. | ČJ, M, PRV |
ČJ - PS str. 25/3 ČJ - PĚTIM. str. 31/1. sl. ČJ - UČ str. 111/13 ústně (nebo přes fólii) M - PS str. 45/zbytek strany M - POČETNÍK str. 20/1.sl M - opakování sčítání a odčítání do 100 bez přechodu desítky (př: 40 + 6, 32 - 10, 80 - 40 ...) M - příklady na násobení PRV - PS str. 64, 65 + příprava na opakovací test (v pátek) |
|
ST 28.4. | ČJ, M |
ČJ - PS str. 25/pro bystré hlavy ČJ - PĚTIM. str. 31/2. sl. ČJ - ČÍT str. 94, 95 M - PS str. 46 M - slovní úlohy |
|
ČT 29.4. | ČJ, M |
ČJ - PS str. 26/1 ČJ - PÍS str. 17 - přepis básně ČJ - UČ STR. 111/14. cvičení M - procvičování všech typů příkladů (90 - 80; 10 + 40; 45 +20; 61 - 30; 32 + ___ = 39; 45 - ___ = 36, 21 + 37; 89 - 44) M - vyvození dělení 2 - rozděl 20 víček na 2 stejně početné hromádky apod., znázorňování slovních úloh na násobení pomocí víček |
|
PÁ 16.4. | ČJ,M,PRV |
ČJ - PS str. 26/2 M - opakování násobení a dělení 2 + porovnávání PRV - opakovací test + dobarvování jarních rostlin |
webdesign by Lewest.cz