Zpět

Samostudium 30.3.-1.4.

Chtěla bych poděkovat všem z vás, kteří jste mi poslali fotografie, jak děti poprvé zkouší něco nového. Je úžasné vidět je, jakou z toho mají radost. Ti, kteří to ještě nestihli, budu ráda, když mi do středy zašlete. Děkuji vám.   

ČESKÝ JAZYK

UČÍME SE ČÍST str. 69 text LEŽ NA LEŽ - přečíst, doplnit, která 
                          slova chybějí v textu (VIZ PRACOVNÍ LIST ZDE),
                          namaluj obrázek podle vět - zadání v pracovním
                          listu

                                    text KAŠPÁRKOVY HÁDANKY - přečíst,
                                    barevně spojit hádanku s obrázkem

                          str. 70 text O KOCOURKOVI A KOHOUTKOVI -
                          přečíst a poté přeříkat, o čem text byl

 ZVÍŘÁTKOVÉ HÁDANKY - uhodni, o které zvířátko jde
(VIZ PRACOVNÍ LIST ZDE

PSANÍ - přepiš z malých tiskacích písmen do psacích (trénuj do konce řádku) VIZ PRACOVNÍ LIST ZDE 

pokud nemáte možnost tisku, napište dětem na papír tyto slova: sama, pusa, síla, pase, solí, málo, létá, les. 

!!DŮLEŽITÉ JE PSÁT SPRÁVNĚ DO LINIATURY - UVĚDOMIT SI, KTERÁ PÍSMENA DOSAHUJÍ 1. LINKY, KTERÁ DRUHÉ!!

 

MATEMATIKA

PRACOVNÍ SEŠIT str. 30,31

POČETNÍČEK str. 17

KARTIČKY S ČÍSLY (kartičky, které jste si měli v minulém týdnu vyrobit) -  MOŽNOSTI PRÁCE JSOU SEPSANÉ ZDE

PRVOUKA

PRACOVNÍ SEŠIT str. 55,56

 

PRACOVNÍ VÝCHOVA

dobrovolný úkol - kdo chce, může si podle návodu vyrobit kytičku. Barevný papír není důležitý, důležité je, aby děti stříhaly a lepily. 

ODKAZ ZDE

webdesign by Lewest.cz