Učivo na duben.
Čj : na začátku měsíce ještě procvičíme skloňování přídavných jmen,
pak přejdeme na učivo sloves – prakticky jde o opakování již všeho
známého a naučeného. Po slovesech bych rád ještě probral
zájmena, která jsou pro žáky novým učivem.
M : probrali jsme podrobně učivo desetinných čísel a jejich početní
výkony (pamětné i písemné odčítání a sčítání, porovnávání a
zaokrouhlování). Nyní ještě zopakujeme a přejdeme na další učivo
– vše je opakování – výpočty průměru a početní výkony se zlomky.
G : naučíme se počítat povrch krychle a kvádru a zopakujeme si učivo
o úhlech.
Vl : dokončili jsme učivo o jižních Čechách, přejdeme na další část ČR –
Českomoravskou vrchovinu a severní Moravu. Stále procvičujeme
orientaci na mapě již probraného učiva.
Př : z lidského těla nám chybí probrat nervová soustava a smyslová
ústrojí. Na závěr budou žáci pracovat na projektu k tomuto
tématu. V 3. dílu učebnice začneme s jednoduchými stroji, které
pomáhají člověku.
Přiblížilo se poslední období školního roku, kdy se budu více soustředit na zjišťování úrovně vědomostí a znalostí ze všech hlavních předmětů. Zájemcům rád opět dovysvětlím učivo, ve kterém mají jednotlivci mezery. Stále častěji se ale setkávám s nezájmem některých žáků při výkladu učiva či při jeho opakování, s neaktivitou v hodinách, s nedostatečnou domácí přípravou, s vyrušování o hodinách a s nezájmem vůbec do školy chodit. Ne všichni věnují svému vzdělávání patřičné úsilí. Na konci 5. ročníku, před odchodem na II. stupeň ZŠ, budu všechny opravdu hodnotit podle výsledků práce, snahy a celkového přístupu k jednotlivým předmětům.
Třídní učitel
webdesign by Lewest.cz